szkolenia

szkolenie to nie wydarzenie. To proces.

W naszych szkoleniach kluczem jest dopasowanie do rzeczywistych potrzeb. Angażujemy się, by je poznać, a potem angażujemy uczestników w zmianę i facylitujemy praktyczny "follow-up" - aby uczestnicy mieli możliwość wcielić w życie nowe umiejętności i otrzymać informację zwrotną. 

Szkolenia prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, korzystając z niezmierzonych możliwości najnowszych rozwiązań technologicznych, umożliwiających interakcję i ułatwiających uczenie się.

Czy szkolenie może angażować?

Oferujemy możliwość wykorzystania aplikacji mobilnej, "towarzyszącej" uczestnikom przez cały proces szkolenia.  Aplikacja wspiera i mobilizuje uczestników: otrzymują oni zadania do wykonania, "pigułki wiedzy" w różnych formatach (video, audio, PPT itp.), przypomnienia, a także quizzy rewidujące wiedzę oraz symboliczne odznaki za wykonanie zadań.

przykładowe szkolenia:

Coachingowy styl zarządzania

Zmienia sposób myślenia o przywództwie i dostarcza praktycznych umiejętności. Dla wszystkich, którzy potrzebują mniej rządzić, a więcej przewodzić.

Image by Amy Hirschi

Lider na dziś

i jutro

Rozwój talentów, budowanie zaangażowania, zarządzanie zmianą, wpływanie i motywowanie w XXI wieku. Kluczowe umiejętności dla nowych i bardziej doświadczonych liderów.

Image by Helena Lopes

Feedback i feedforward

Dla liderów i zespołów. Buduje kulturę dawania i brania feedbacku w organizacji. Daje siłę i możliwość samorozwoju dla wszystkich.

Image by Sydney Sims

efektywna współpraca

a EQ - czyli inteligencja emocjonalna w biznesie

Kluczowa umiejętność w czasie, gdy współpraca z innymi jest podstawą efektywności. Szkoleniu towarzyszy kwestionariusz Emotional Quotient, który rozwija świadomość obszarów do rozwoju i jest podstawą do dalszej pracy na szkoleniu.

Image by Antenna

Style komunikacji i asertywność w biznesie

Dyrygent, Inspirator, Społecznik czy Analityk? To szkolenie oparte o model DISC i angażującą grę pokaże uczestnikom, który styl preferują, jaki ma on wpływ na innych i jak dostosowywać swój styl do lepszej efektywności i współpracy.

co mówią uczestnicy:

uczestnik szkolenia "lider na dziś i jutro":

Jedno z najbardziej wartościowych szkoleń, w jakich uczestniczyłem, bardzo praktyczne i jednocześnie stawiające wyzwania.

uczestnik szkolenia "Inteligencja emocjonalna":

Świetna trenerka, wzbudza zaufanie

uczestnik szkolenia online: "Lider na dziś i jutro

Trener używał wielu narzędzi (n.p. menti.com) które pomagały. Tematyka została przerobiona w 100%, było bardzo dużo ćwiczeń. Dobre połączenie zdobywania wiedzy i aktywnego ćwiczenia.

Image by Quino Al

skontaktuj się z nami

by otrzymać ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb:

tel. + 48 600 298 497

  • LinkedIn Ikona społeczna

© 2020 by Coaching4results