szkolenia
szkolenie to nie wydarzenie. To proces.
W naszych szkoleniach kluczem jest dopasowanie do rzeczywistych potrzeb. Angażujemy się, by je poznać, a potem angażujemy uczestników w zmianę i facylitujemy praktyczny "follow-up" - aby uczestnicy mieli możliwość wcielić w życie nowe umiejętności i otrzymać informację zwrotną.
Szkolenia prowadzimy zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, korzystając z niezmierzonych możliwości najnowszych rozwiązań technologicznych, umożliwiających interakcję i ułatwiających uczenie się.
Czy szkolenie może angażować?
Oferujemy możliwość wykorzystania aplikacji mobilnej, "towarzyszącej" uczestnikom przez cały proces szkolenia. Aplikacja wspiera i mobilizuje uczestników: otrzymują oni zadania do wykonania, "pigułki wiedzy" w różnych formatach (video, audio, PPT itp.), przypomnienia, a także quizzy rewidujące wiedzę oraz symboliczne odznaki za wykonanie zadań.
przykładowe szkolenia:
Coachingowy styl zarządzania
Zmienia sposób myślenia o przywództwie i dostarcza praktycznych umiejętności. Dla wszystkich, którzy potrzebują mniej rządzić, a więcej przewodzić.
Lider na dziś
i jutro
Rozwój talentów, budowanie zaangażowania, zarządzanie zmianą, wpływanie i motywowanie w XXI wieku. Kluczowe umiejętności dla nowych i bardziej doświadczonych liderów.
Feedback i feedforward
Dla liderów i zespołów. Buduje kulturę dawania i brania feedbacku w organizacji. Daje siłę i możliwość samorozwoju dla wszystkich.
efektywna współpraca
a EQ - czyli inteligencja emocjonalna w biznesie
Kluczowa umiejętność w czasie, gdy współpraca z innymi jest podstawą efektywności. Szkoleniu towarzyszy kwestionariusz Emotional Quotient, który rozwija świadomość obszarów do rozwoju i jest podstawą do dalszej pracy na szkoleniu.
Style komunikacji i asertywność w biznesie
Dyrygent, Inspirator, Społecznik czy Analityk? To szkolenie oparte o model DISC i angażującą grę pokaże uczestnikom, który styl preferują, jaki ma on wpływ na innych i jak dostosowywać swój styl do lepszej efektywności i współpracy.
co mówią uczestnicy:
uczestnik szkolenia "lider na dziś i jutro":
Jedno z najbardziej wartościowych szkoleń, w jakich uczestniczyłem, bardzo praktyczne i jednocześnie stawiające wyzwania.
uczestnik szkolenia "Inteligencja emocjonalna":
Świetna trenerka, wzbudza zaufanie
uczestnik szkolenia online: "Lider na dziś i jutro
Trener używał wielu narzędzi (n.p. menti.com) które pomagały. Tematyka została przerobiona w 100%, było bardzo dużo ćwiczeń. Dobre połączenie zdobywania wiedzy i aktywnego ćwiczenia.